Augusztus 31-én az oroszországi Domino’s Pizza új reklámkampányba fogott. Akkor még nem sejtették hogy a két hónaposra tervezett akció káoszba fullad…
A promóció lényege az lett volna, hogy aki a Domino’s Pizza logóját magára varratja és bemutatja az erről készült képet a közösségi médiában, az élete végéig – pontosabban 100 évig – ingyen pizzát kap a cégtől.
Az akciót azonban öt nap múlva le kellett fújni, túljelentkezés miatt. Az orosz médiát elárasztotta a Domino’s logója, kézen, lábon, mintába foglalva, színesben, fekete fehérben…
Végül a pizzalánc változtatott a szabályokon, és csak azt az első 350 embert választották ki, akik minimum 2 cm hosszú dominót tetováltattak magukra, látható helyen. Ehhez kiadtak egy magyarázó rajzot is.
Végül beszüntették az akciót és figyelmeztették a vendégeiket, hogy ingyen pizza reményében senki ne készíttessen új tetoválást.